OdIgleDoLokomotive
Dobrodošli: neregistrovani
Pretraga
korpa

prodato
Muški bicikl 26" AGRESSOR

Muški bicikl 26" AGRESSOR

cena: 11.890,00 din
prodato
Ženski bicikl 26" CRUISE

Ženski bicikl 26" CRUISE

cena: 16.290,00 din
prodato
Gradski bicikl 20" bordo MINI

Gradski bicikl 20" bordo MINI

cena: 16.690,00 din
prodato
Bicikla Cross PHANTOM 2DB MTB 26"

Bicikla Cross PHANTOM 2DB MTB 26"

cena: 21.400,00 din
prodato
Bicikl SAHARA 26

Bicikl SAHARA 26

cena: 22.800,00 din
prodato
Bicikl Cross GRAVITA S JUNIOR 26"

Bicikl Cross GRAVITA S JUNIOR 26"

cena: 25.800,00 din
prodato
Bicikl Toronto 26

Bicikl Toronto 26

cena: 27.330,00 din
prodato
Muški bicikl 29" Black Mamba

Muški bicikl 29" Black Mamba

cena: 28.590,00 din
prodato
Bicikl INTEGRO 26

Bicikl INTEGRO 26

cena: 36.000,00 din
prodato
Gradski bicikl Atala® 9599CB Beta

Gradski bicikl Atala® 9599CB Beta

cena: 70.500,00 din
prodato
Bicikl Soho 26

Bicikl Soho 26

cena: 84.000,00 din
prodato
Električni bicikl Mountain e-bike

Električni bicikl Mountain e-bike

cena: 155.932,00 din
spacer
BICIKLE

Bicikl je kopneno prevozno sredstvo na dva točka koje pokreće vozač svojom snagom pomoću pedala. Počeo je da se koristi u 19 veku u Evropi. Prema nekim izvorima bicikl je konstruisao Mikelanđelo i prvi bicikl je bio bez pedala. Bio je od drveta i vozio se odgurivanjem nogama kao trotinet. U 19.veku bicikli su bili sa veoma velikim prednjim točkom na kome su bile fiksno montirane pedale. 

Kod nas se pojavio prvi bicikl kada je Gradonačelnik Subotice početkom 20.veka na poklon dobio takav bicikl. Da se ne bi prljao naredio je da se na Paliću napravi kružna staza prečnika oko 15 metara i širine oko 1 metar. To je bila prva asfaltirana podloga na prostorima Srbije. Tragovi te staze su donedavno postojali. Prenos preko zupčanika i lanca na zadnji točak se pojavio početkom dvadesetog veka. Nije se dugo čekalo ni na pojavu menjača brzina za bicikle. Na prvim menjačima lanac se prebacivao ručno i biciklisti su često zbog toga prljali ruke. Održavanje ravnoteže na biciklu je znanje koje se stiče praksom, a potrebno je izvesno vreme i umešnost. Postoje razne vrste bicikla. Moguće je izabrati željeni model bicikla uzavisnosti od namene bicikle. 

Biciklizam spada u veoma popularni sport. Mogu se voziti rekreativno, sportski ili ekstremno. Mogu se voziti po poligonu ili stazi, a mogu se voziti I po putevima i raznim predelima prirode. Potrebno je da osim dobre i odgovarajuće bicikle nabavite i odgovarajuću kacigu. 

Bezbednost i sigurnost u toku vožnje bicikla je veoma bitna stvarBicikle su veoma popularne kod dece ali i kod odraslih. One su sastavni deo svakodnevnog života i velika potražnja je naterala dizajnere i industrijalce da osmisle načine kako da poboljšaju izgled, funkcionalnost, tj. da unaprede svet bicikala. Uspeli su u tome, jer danas možete uživati u besprekojnoj i bogatoj ponudi bicikla sa amortizerima, raznim brzinama, aerobnim dizajnom.

Bicikl ili bicikla kako je često nazivaju, radi na ljudski pogon, okretanjem pedala, uglavnom ima jedno sedište i predviđena je za jednog vozača, tj.bicikliste. Mnoge bicikle imaju i korpe u koje možete smestiti vaše namernice, torbu ili vašeg najmlađeg člana. Bicikle su uvedene u 19. veku, a sada broji oko milijardu širom sveta, i ima ih dvostruko više od automobila. Bicikle su osnovno sredstvo prevoza u mnogim regionima. One takođe pružaju popularnu formu rekreacije, a služe kao dobro i zdravo prevozno sredstvo u danima velike saobraćajne gužve. Prve nacrte za bicikl je napravio Leonardo da Vinči. Drvena bicikla je nastala tek oko 1820.te godine, i imala dva točka i kao takav je postao prvi arhetip. 

Pronalazak bicikla je imao ogroman uticaj na društvo, kako u smislu kulture, tako i kao unapređivanje savremenog industrijalinskog  metoda. Nekoliko komponenta koje su na kraju odigrale ključnu ulogu u razvoju automobila je originalno izmišljen bicikl, uključujući kuglične ležajeve i pneumatske gume, lanac-lančani pogon. Istorijski gledano, materijali korišćeni za bicikle pratile su sličan šablon kao u avionu, cilj je visoka čvrstoća a mala težina. Od kasnih 1930-ih aluminijumske cevi visokog kvaliteta,se koriste za ram i viljušku. Plastika će naći primenu u blatobranima, ručicama, sedištima. U 1980-im legure aluminijuma su postale popularne zbog svoje lakoće i njihove dostupnosti. Takođe, okviri od ugljeničnih vlakana i titanijuma sada su dostupni, kao I okviri od naprednih čeličnih legura. Osnovni oblik i konfiguracija tipičnog uspravnog bicikla se malo promenio od kada je prvi model lanca razvijen oko 1885. Međutim, mnogi detalji su poboljšani, naročito od pojave savremenih materijala i kompjuterski podržanog dizajniranja. 

Bicikla je pretrpela stalno prilagođavanje i poboljšanje od njenog osnivanja. Ove inovacije su se nastavile sa pojavom modernih materijala i kompjuterski podržanog dizajniranja, omogućavajući širenje specijalizovanih biciklističkih tipova bicikla. Bicikl je izuzetno efikasan u biološkim i u mehaničkim uslovima. 

Bicikla je najefikasnije ljudsko prevozno sredstvo u smislu energetske utrošnje koja osoba mora potrošiti dok putuje na datu razdaljinu. U mehaničkom smislu, do 99% energije isporučene od strane vozača u pedalama se prenosi na točkove. Smatra se da je preteča savremenog bicikla, nastala tako, što je njegov vozač sedeo jašući drveni ram na kome su se nalazila dva točka, koje je gurao a prednjim. Prednost korišćenja bicikle je njena ekološka sigurnost, jer nema izduvnih gasova koja oštećuju atmosferu. Maksimalna brzina koju može da razvije bicikla je od 15-25 km/h, što u proseku zamenjuje brzi hod. Upotreba bicikle je veoma rasprostranjena, tako da se danas koristi za biciklističke trke, kao prevozno sredstvo kurira, za vežbu, rekreaciju I td. Bicikl ostaje uspravno dok se kreće napred, i time usmeravate svoj centar mase preko točkova.

Mi vam nudimo izuzetne bicikle koje morate imati. Pogledajte našu ponudu i poručite...
spacer