Michelin
        Od osnivanja kompanije, Michelin-ova misija doprinosi unapređenju mobilnosti roba i putnika i još više od toga, doprinos razvoju društva. Naš opšti cilj je zadovoljenje osnovne ljudske potrebe za druženjem, razmenom informacija i otkrivanjem novih stvari.Michelin predano radi na sprovođenju svakog... Detaljnije
    
        
            1 - 24 od 31
        
        
            1 - 24 od 31
        
        
        
        Robna marka: Michelin
Od osnivanja kompanije, Michelin-ova misija doprinosi unapređenju mobilnosti roba i putnika i još više od toga, doprinos razvoju društva. Naš opšti cilj je zadovoljenje osnovne ljudske potrebe za druženjem, razmenom informacija i otkrivanjem novih stvari.
Michelin predano radi na sprovođenju svakog aspekta svog poslovanja na odgovoran načina. To uključuje donošenje efikasnih rešenja koji su u skladu s očekivanjima kupaca i akcionara. To znači poštovanje prirodnog okruženja uz istovremeno sprovođenje zdravih ekonomskih radnji. 
Svaka odluka koju Michelin donosi i svaka radnja koju preduzima utemeljena je na sledećih pet temeljnih vrednosti:
- Poštovanje kupaca
 - Poštovanje ljudi
 - Poštovanje akcoinara
 - Poštovanje životne sredina
 - Poštovanje činjenica