Memoris - Šestari, lenjiri i makaze

Možda je najbolje pomenuti da je kompanija o kojoj sada govorimo upravo jedan od tipičnih predstavnika kako valja poslovati. Naime, kompanija Memoris je brend koji spada u jedno veće preduzeće iz Niša. Reč je o kompaniji Monopol d.o.o koji je... Detaljnije
Makaze 1167A MO11506
prodato

Makaze 1167A MO11506

283,00 RSD
Šestar MS21002
prodato

Šestar MS21002

221,00 RSD
Makaze 1164A MO11505
prodato

Makaze 1164A MO11505

235,00 RSD
Šestar 263 MF 2111
prodato

Šestar 263 MF 2111

202,00 RSD
Šestar MF2110
prodato

Šestar MF2110

434,00 RSD
Šestar MS21003
prodato

Šestar MS21003

257,00 RSD
Makaze 1163A MO11504
prodato

Makaze 1163A MO11504

209,00 RSD
Šestar MF21045
prodato

Šestar MF21045

582,00 RSD
Memoris

Robna marka: Memoris

Memoris

Možda je najbolje pomenuti da je kompanija o kojoj sada govorimo upravo jedan od tipičnih predstavnika kako valja poslovati. Naime, kompanija Memoris je brend koji spada u jedno veće preduzeće iz Niša. Reč je o kompaniji Monopol d.o.o koji je zastupnik španskog brenda Kelme za Srbiju. Memoris je samo jedan od brednova ekspozitura kompanije Monopol koji posluje nezavisno i vrli uspešno već godinama.  Ipak, ova kompanija se mora posmatrati iz prizme kompanije Kelme jer se upravo tako i finansira. Kompanija je uspela da se na planu cena izbori za izvesnu nezavisnost od Španaca  i na taj način se postavi kao izuzetno cenjen i funkcionalan brend. Kompanija Memoris smatra posao velikim izazovom te se na taj način i postavlja prema svim mogućim situacijama. Vrlo je važno reći to da je kompanija  Memoris jedna od onih koje sopstvenim radom i minimumom nametljivog marketinga uspeva već godinama da se održava između popularnosti i jeftinosti. Naime, proizvodi ove kompanije spadaju u domen kancelarijskog materijala što dovodi do toga da se prodaja obavlja brzo i često su potrebne nove količine. Zbog toga u kompaniji Memoris gotovo da nema odmora. Osim toga možda je najbitnije to što se proizvodi kompanije Memoris ne reklamiraju i ne guše gomilom marketinških trikova već se o njima čuje iz glasova zadovoljnih kupaca i potrošača. Kompanija za sebe kaže da je uspela da se na tržište nametne čarolijom. Ponosni vlasnici kompanije mogu se pohvaliti i time što se sa prostora Niša glas o ovoj kompaniji proneo širom zemlje pa i preko granica Srbije. Memoris je gotovo izvesno inventar svake kancelarije bilo da je reč o stikerima ili hemijskama i drugim pomagalima iz sfere kancelarijskog materijala. Postoji način da se jedna kompanija održava na tržištu. To je svakako predan rad i vrlo veliki sklad između cene i kvaliteta. Šta bi uostalom drugo moglo da utiče na uspeh jedne kompanije?