Arielli

Ono što je najbitnije na samom početku raščlaniti i reći jeste da je Arielli trenutno samo deo jedne mnogo veće kompanije koja se zove Midea. Kako je Arielli sada postao inkorporiran u mnogo veću celinu, gotovo specijalizovani konglomerat ne možemo... Detaljnije
Arielli

Robna marka: Arielli

Arielli

Ono što je najbitnije na samom početku raščlaniti i reći jeste da je Arielli trenutno samo deo jedne mnogo veće kompanije koja se zove Midea. Kako je Arielli sada postao inkorporiran u mnogo veću celinu, gotovo specijalizovani konglomerat ne možemo se mnogo ni zadržavati na opisivanju samog Ariellija. To se događa iz prostog razloga jer Arielli predstavlja samo jedan od pogona Mideinog postrojenja te ćemo se više usmeriti na to šta sve obuhvata MIdea a između ostalog samo dotaknuti i Arielli kao brend. Naime, Arielli je u vlasništvu MIdee, Firme koja je osnovana 1968. godine i koja je veoma značajna u proizvodnji aparata za domaćinstvo kao i logistike koja se tiče aparata za domaćinstvo. Jedan od najvećih proizvođača bele tehnike na svetu sada je upravo Midea. Midea je formalno ušla u zvaničnu industriju kučnih aparata i bele tehnke 1980. godine kada je specijalizovana. Midea danas formalno postoji kao MIdea Grupa i ima oko 100 000 zaposlenih. Ona zapravo poseduje preko deset poznatih brendova i to u različitim industrijama a Arielli je jedan od onih koji se izvorno bavio proizvodnjom aparata za domaćinstvo a najpre mikrotalasnim pećnicama. Midea danas ima postrojenja svuda po svetu a najveća je koncentracija u istočnom delu sveta u Kini i Vijetnamu. Marketing koji MIdea sprovodi je na vrhunskom nivou i može se upravo reći da je objedinjenost svih popularnih brendova pravi korak koji je MIdei doneo uspešno poslovanje i veliki kvalitet u radu i proizvodnji. Predstavništva i ekspoziture ove kompanije postoje u Engleskoj, Nemačkoj, Japanu, Koreji, Rusiji, Kanadi, Francuskoj i drugim zemljama. Proizvodni lanci koje poseduje ova kompanija su veliki a proizvodi koji se izrađuju su najpre klima uređaji, mikrotalasne rerne, kuhinjski aparati i mali kućni aparati. Takođe je domen njihove proizvodnje i bela tehnika. Poslednjih godina MIdea održava stopu rasta od čak 35%.  Gledajući po dosadašnjim referencama u budućnost Midea će nastaviti sa efikasnim i naučnim principima proizvodnje kako bi i dalje ostvarila izuzetnu saradnju na polju kupac-prodavac.