50-tih godina prošlog veka, kada se Turska tek industrijalizovala, Vehbi Koc, osnivač Koc Holdinga, tragao je za proizvodom koji bi Turska mogla da plasira u inostranstvo. Ubrzo je postao partner sa Bejeranom, iskusnom organizacijom na tom polju, i investira u pastu od paradajza i konzerviranu hranu. Naziv kompanije osnovane 1954. godine registrovan je kao BEKO .
Kada se u tim godinama pojavila prilika za distribuciju sijalica General Electric, ime kompanije za konzerviranje hrane je promenjeno u Beko Ticaret A.S. Tako je prvi put nastao sistem zastupništva u Anatoliji, pa je Vehbi Koc mogao isporučivati Arcelik proizvode krajnjim kupcima.
Prenoseći Arcelik distribuciju u Atılım 1977, Beko Ticaret sa jakim iskustvom je započeo s radom u turskom sektoru bele tehnike pod brendom Beko 1983. godine.
Do 2000. godine, kao rezultat restrukturiranja Koc Holding Grupe trajne robe, Beko je izbačen iz Beko Ticaret A.S. i ušao pod krov kompanije Arcelik A.S, zajedno sa markom Arcelik.
Kao prvi turski brend bele tehnike koji je krenuo prodaju u inostranstvo, BEKO je započeo sa ciljem da postane „svetski brend“. Uspeh sa turskog tržišta, BEKO je uspešno preneo na strana tržišta početkom 90-ih, BEKO brend postao je deo svakodnevnog života više od 280 miliona potrošača u preko 100 zemalja sveta. Danas se proizvodi ( televizori, bela tehnika, kućni aparati ) marke BEKO prodaju svake dve sekunde bilo gde u svetu.