Brother
Kada govorimo kvalitetu na polju proizvodnje onih uređaja koji se koriste u svrhe štampanja ili skeniranja te mnogih drugih dodatnih IT uređaja, možda bi se brend o kome trenutno govorimo mogao izdvojiti kao jedan od vodećih brendova. Naime, Brother International... Detaljnije
1 - 11 od 11
1 - 11 od 11
Robna marka: Brother
Brother
Kada govorimo kvalitetu na polju proizvodnje onih uređaja koji se koriste u svrhe štampanja ili skeniranja te mnogih drugih dodatnih IT uređaja, možda bi se brend o kome trenutno govorimo mogao izdvojiti kao jedan od vodećih brendova. Naime, Brother International Corporation je jedan od onih prvonastalih iliti prvorođenih brendova koji se bavi proizvodnjom i distribucijom raznih proizvoda za kuću, kućne kancelarije i kancelarija. Ova kompanija smeštena je u Brdžvoteru u Nju Džersiju i osnovana je još 1952. godine u aprilu. Tada je svakako proizvodnja bila nešto drugačija nego danas jer su i IT gotovo bile nepoznate narodu i širem auditorijumu. Danas se svakako mnogo toga promenilo i posao je uznapredovao ali je filozofija ove kompanije ostala gotovo nepromenjena. Kompanija je danas izrasla u jednog od vodećih giganta u proizvodnji. kućnih i biznis aparata. Multifunkcionalni uređaji koje nudi Brother danas su veoma poznati i veoma na dobrom glasu. Brother takođe proizvodi i faks mašine i može se reći da su prvi proizvodi nastali na postrojenjima Brothera upravo iz te sfere. Kao godina u kojoj se svakako rad ove kompanije ogledao i kroz zaradu može se izdvojiti 2006 kada je kroz kompaniju prošlo 1,5 milijardu dolara čiste zarade. Brother je kompanija koja ima više od 1100 zaposlenih samo na prostoru Amerike dok se svakako čitava priča tu ne završava. Naime, predstavništva ove firme nalaze se i na mnogim drugim mestima širom Evrope.
Brothers Internetional Corporation sigurno može da se predstavi i kao sinonim za uspeh i marketing jer se ne može osporiti veliki uspeh koji ova firma ima. Osim što se nove ideje stručnjaka u samom postrojenju dosta cene Brother je tu da posluša i ideje svih onih korisnika koji bi da nešto sugerišu.
Ukoliko se u idejama prepoznaju one prave progresivne, vrlo često bivaju uključene u sam proces proizvodnje. To je upravo ključ uspeha ove kompanije.