Chery
Ono što Chery izdavaja od svih ostalih proizvođača automobila u Kini je činjenica da je to jedina kompanije koja nikada nije imala nameru da sklopi ugovor o zajedničkom preduzeću sa bilo kojim inostranim proizvođačem automobila. Ta odluka je imala dve... Detaljnije
Traženi termin nije pronadjen / Probajte ponovo pretragu
Robna marka: Chery
Kompanija Chery je osnovana 1997. godine u gradu Wuhu u provinciji Anhui. Nalazi se u istočnom delu Kine, 350 kilometara zapadno od Šangaja. Pogoni kompanije su smešteni u industrijskoj zoni, na obali reke Jangce. Prva fabrika u sastavu Chery kompanije je napravljena 1999. godine. Kompanija je svoj prvi automobil prodala u2001. godini. Za 8 godina Chery je dospeo na 26. mesto svetske liste proizvođača automobila.
Ono što Chery izdavaja od svih ostalih proizvođača automobila u Kini je činjenica da je to jedina kompanije koja nikada nije imala nameru da sklopi ugovor o zajedničkom preduzeću sa bilo kojim inostranim proizvođačem automobila. Ta odluka je imala dve dalekosežne posledice: razvoj kompanije je bio teži, razvoj novih modela je bio usporen zbog nemogućnosti pristupa najnovijim tehnologijama iz auto industrije. Sa druge strane, Chery nikada nije bio ograničen da proizvodi i prodaje modele koje mu nameće poslovni partner.
Nemogućnost pristupa najnovijim tehnologijama je rešena jednostavno: Chery je imao mogućnost izbora partnera za svaku oblast razvoja. Tako je dizajn novih modela poveren italijanskim dizajnerskim studijima. Odabrani su Bertone i Pininfarina.
Ogibljenje je razvijano uz pomoć engleskog Lotusa, elektroniku rade Bosch, Siemens VDO i Magneti Marelli, od kojeg se preuzima i automatski menjač za model Ego. Četvorostepeni automatski menjač za Tengo i Tiggo stiže iz Renoa. Motori Acteco, koji se proizvode u fabrici motora Chery, razvijani su u saradnji sa austrijskom kompanijom AVL. Nastali su na bazi proverenih Mitsubishi agregata, koji su ugradjivani u prve primerke Chery automobila. Odlikuje ih velika izdržljivost i pouzdanost u radu, uz podrazumevanu malu potrošnju goriva i nisku emisiju izduvnih gasova. Proizvodne linije u fabrici motora su kompletno automatizovane, kupljene od eminentnih kompanija iz SAD-a, Nemačke, Francuske i Japana. Na najkritičnijim mestima na proizvodnoj traci rade roboti - obrada ključnih mehaničkih delova motora i montaža radilice i bregastih osovina.
Komora za farbanje vozila je najnovije generacije i obezbeđuje najbolju antikorozivnu zaštitu i perfektno završno farbanje i lakiranje školjke.
Razvoju novih tehnologija dat je najveći značaj: u razvojnom centru Chery radi više od 3000 ljudi; većina su inženjeri. Chery razvija i hibridnu tehnologiju, kao i automobile na električni pogon. Neki od njih su svetu predstavljeni tokom Olimpijade u Pekingu 2008. godine.
Chery je svestan ključnih problema u razvoju kompanije na globalnom nivou- cilj kompanije je razumevanje potreba kupaca na svakom tržištu ponaosob, kao i ispunjavanje svih lokalnih zakona i normativa. Zbog toga se posebna pažnja poklanja zadovoljstvu klijenata.
Dobijanje homologacije za EURO 4 normativ je veoma važan stepenik u osvajanju tržišta Evrope. Prva tri modela koja se predstavljaju na tržištu Srbije su Ego, Tengo i Tiggo.
Radi osvajanja najzahtevnijih tržišta Severne Amerike i Evrope, Chery ubrzano privodi kraju izgradnju potpuno nove fabrike automobila u Dalianu, u industrijskoj zoni na obali mora. U novoj fabrici će se proizvoditi isključivo modeli sa EURO 5 i EURO 6 normom, namenjeni izvozu na navedena tržišta. Svoje najnovije modele fabrika će predstaviti na predstojećem sajmu automobila tokom aprila 2010. godine u Pekingu.
Ono što Chery izdavaja od svih ostalih proizvođača automobila u Kini je činjenica da je to jedina kompanije koja nikada nije imala nameru da sklopi ugovor o zajedničkom preduzeću sa bilo kojim inostranim proizvođačem automobila. Ta odluka je imala dve dalekosežne posledice: razvoj kompanije je bio teži, razvoj novih modela je bio usporen zbog nemogućnosti pristupa najnovijim tehnologijama iz auto industrije. Sa druge strane, Chery nikada nije bio ograničen da proizvodi i prodaje modele koje mu nameće poslovni partner.
Nemogućnost pristupa najnovijim tehnologijama je rešena jednostavno: Chery je imao mogućnost izbora partnera za svaku oblast razvoja. Tako je dizajn novih modela poveren italijanskim dizajnerskim studijima. Odabrani su Bertone i Pininfarina.
Ogibljenje je razvijano uz pomoć engleskog Lotusa, elektroniku rade Bosch, Siemens VDO i Magneti Marelli, od kojeg se preuzima i automatski menjač za model Ego. Četvorostepeni automatski menjač za Tengo i Tiggo stiže iz Renoa. Motori Acteco, koji se proizvode u fabrici motora Chery, razvijani su u saradnji sa austrijskom kompanijom AVL. Nastali su na bazi proverenih Mitsubishi agregata, koji su ugradjivani u prve primerke Chery automobila. Odlikuje ih velika izdržljivost i pouzdanost u radu, uz podrazumevanu malu potrošnju goriva i nisku emisiju izduvnih gasova. Proizvodne linije u fabrici motora su kompletno automatizovane, kupljene od eminentnih kompanija iz SAD-a, Nemačke, Francuske i Japana. Na najkritičnijim mestima na proizvodnoj traci rade roboti - obrada ključnih mehaničkih delova motora i montaža radilice i bregastih osovina.
Komora za farbanje vozila je najnovije generacije i obezbeđuje najbolju antikorozivnu zaštitu i perfektno završno farbanje i lakiranje školjke.
Razvoju novih tehnologija dat je najveći značaj: u razvojnom centru Chery radi više od 3000 ljudi; većina su inženjeri. Chery razvija i hibridnu tehnologiju, kao i automobile na električni pogon. Neki od njih su svetu predstavljeni tokom Olimpijade u Pekingu 2008. godine.
Chery je svestan ključnih problema u razvoju kompanije na globalnom nivou- cilj kompanije je razumevanje potreba kupaca na svakom tržištu ponaosob, kao i ispunjavanje svih lokalnih zakona i normativa. Zbog toga se posebna pažnja poklanja zadovoljstvu klijenata.
Dobijanje homologacije za EURO 4 normativ je veoma važan stepenik u osvajanju tržišta Evrope. Prva tri modela koja se predstavljaju na tržištu Srbije su Ego, Tengo i Tiggo.
Radi osvajanja najzahtevnijih tržišta Severne Amerike i Evrope, Chery ubrzano privodi kraju izgradnju potpuno nove fabrike automobila u Dalianu, u industrijskoj zoni na obali mora. U novoj fabrici će se proizvoditi isključivo modeli sa EURO 5 i EURO 6 normom, namenjeni izvozu na navedena tržišta. Svoje najnovije modele fabrika će predstaviti na predstojećem sajmu automobila tokom aprila 2010. godine u Pekingu.