Gorenje - Stan i kuća

Robna marka: Gorenje
Vizija
U svom poslovanju Gorenje Grupa se suočavala, i na početku 21-og vijeka, nastavlja da se suočava sa velikim brojem izazova uz kontinuirani razvoj poslovanja. Od suštinske važnosti je održanje dinamičkog i stalnog razvoja koji će omogućiti kompaniji da drži korak sa konkurencijom, uz neophodnost stalnog, aktivnog praćenja i fleksibilnog prilagođavanja promjenama u poslovnom okruženju, kao i obezbjeđenja efikasne segmentacije diversifikovanih poslova. Holding kompanija i Gorenje Grupa ujedinjuju svo svoje znanje (know-how) i iskustvo sakupljeno tokom proteklih 50 godina, u želji da se izađe u susret izazovima današnjice koji će omogućiti Gorenju da ostvare svoje buduće strateške ciljeve.
Strategija operativne fleksibilnosti zahtijeva stalno praćenje promjena koje nastaju u poslovnom okruženju i odgovarajuću ocjenu korisnosti domaćih kapaciteta u želji da se reaguje na razvoj tržišta, kao i uspostavljanje uslova koji omogućavaju implementaciju i "fino podešavanje" promjenama koje nastaju usljed razvoja.Gore pomenuti procesi se sprovode na operativnom nivou svih pojedinačnih preduzeća koji čine Grupu i Gorenje konglomerat homogenom cjelinom; oni se takođe javljaju na operativnom i proizvodnom nivou, u metodologijama i tehnologijama koji se odnose na proizvodnju potrošnih dobara i usluga, kao i u odnosu sa potrošačima, dobaljačima, zaposlenim ...
Gorenje će i ubuduće nastaviti da razvija nove delatnosti koje će u dugoročnom periodu dovesti do značajnog razvitka kompanije i zajedničkog zadovoljstva akcionara, poslovnih partnera, zaposlenog osoblja, okoline i naravno - potrošača.