Jazz
Robna marka: Jazz
Jazz
Kompanija koja nosi ime Jazz je možda najčudnija kompanija kada je u pitanju naziv brenda. Naime, nositi ime jednog pravca u umetnosti, muzici pa čak i u filozofskom pogledu na život dosta govori o tome kakva je sama kompanija. Korporacija Jazz Hipster je zapravo tajvanska kompanija koja je osnovana 1981. godine. Ove godien bile su plodne za vraćanje starih vrednosti a sama kompanija imala je za zadatak da proizvede audio uređaje. S te strane gledano nimalo ne čudi činjenica da je upravo ime jedne kompleksne muzike utkano u ime kompanije. Preneti dobar zvuk cilj je Jazz kompanije kao što je svakako cilj džez muzike improvizacija i prenošenje ideje kroz zvuk. Kompanija je jedna od suštinskih kompanija na Tajvanu a čiji se proizvodi proizvode upravo u Aziji ali distribuiraju širom čitavoga sveta. Kompanija je sve do 2003 godine išla uzlaznom putanjom a onda se najednom zaustavila kako bi na izvestan način promenila pravac. Danas je usmerena ka gigantskoj proizvodnji. Strategija koju sprovodi Jazz je takva da se muzički uređaji ove kompanije svuda u svetu mogu naći. Ono što je bitno jeste veoma dobar odnos cene i kvaliteta pa se brojni odlučuju za vrednosti ove kompanije. Danas se kompanija Jazz nalazi i u Evropi ali i u USA i to u Indijani gde se prodaja vrši možda i bolje nego u celome svetu. Fabrika je procvetala čak i u Kini. Jazz u svoje redove uvrštava stručnjake koji su u svom poslu eminentni pa se bezbednost i kvalitet nikako ne mogu osporiti. Jazz Hipster kompanija je jedna od onih koja je uspela da spoji ljubav i biznis i to ih čitavo vreme i održava. Ne zna se koliko se još planira da Jazz napreduje ali je “de facto” da je putanja kojom se već trideseti tri godine kreće u konstantnom usponu. Da li će Jazz postati glavni proizvođač audio opreme pokazaće vreme ali će se svakako radnički entuzijazam u nekom smislu isplatiti.