Le Tour de France

Le tour de France Vrlo bi teško bilo reći šta je zapravo Le tour de France. Ne može se reći da je ovo robna marka ili neka vrsta brenda. Pre bi bilo moguće shvatiti proizvode koji nose ovo ime kao suvenire... Detaljnije
Le Tour de France

Robna marka: Le Tour de France

Le tour de France

Vrlo bi teško bilo reći šta je zapravo Le tour de France. Ne može se reći da je ovo robna marka ili neka vrsta brenda. Pre bi bilo moguće shvatiti proizvode koji nose ovo ime kao suvenire jedne dosta široke oblasti. Reč je svakako o takozvanom Tour de France odnosno Tur de Frans biciklističkom turniru. To je najpopularnija biciklistička trka na svetu. Ipak, kao što možemo videti od ove se trke razvilo i veliko interesovanje usmereno ka proizvodni i prodaji suvenira ili opreme koja je u sprezi sa ovim velikim takmičenjem. Pa najpre valja reći da je ova trka napravila veoma velike uspehe i uvrstila se u najpopularnije trke zahvaljujući upornosti organizatora. Održava se svake godine u Julu mesecu i traje tri sedmice. Učesnici ove trke su renomirani biciklisti a pored Đira di Italije i Vuelte a Espanja ova trka je najpoznatija i najjača u svetu. Prvi put ova manifestacija je održana 1903 godine i od tada se osim u ratnim godinama održavala stalno. Le tour de France, kao što rekosmo nije samo prestižna biciklistička trka već se oko nje čitava mašinerija drugih poslova podiže na noge. Protekle godine bila je stogodišnjica održavanja trke pa su se samim tim u svetu pojavili i brojni suveniri. Te suvenire svakako nije prodavao bilo ko već je oformljena čitava sprega trgovine. Na taj način Le tour de France se zapravo uvrstio u jednog giganta koji nije samo turnir za bicikliste već i mnogo mnogo šire od toga. Le tour de France je zapravo na izvestan način postao brend pa se u šopovima koji se nalaze u okviru ovoga brenda mogu pronaći raznovrsne drangulije, počev od privezaka i predmeta za uspomenu preko opreme za bicikliste, torbica, flašica itd. Le tour de France je razvio poseban odnos sa svojom publikom i veoma često se na dovitljiv način ovaj kup prestižnih biciklista reklamira. Reč je svakako o promociji najveće biciklističke trke ali i  o načinu da se brojni ljubitelji biciklizma uvedu u tajnovit put ljubavi prema ovom alternativnom sportu.