Lipa Požega

Lipa Najzad dolazimo i do jedne prave domaćinske, što bi se reklo svetske a naše kompanije. Reč je naime o samostalnoj zadružnoj radnji “Lipa” čija je “matična luka” Požega. Ova kompanija je osnovana u junu 2005. godine i do sada za... Detaljnije

Traženi termin nije pronadjen / Probajte ponovo pretragu

Lipa Požega

Robna marka: Lipa Požega

Lipa

Najzad dolazimo i do jedne prave domaćinske, što bi se reklo svetske a naše kompanije. Reč je naime o samostalnoj zadružnoj radnji “Lipa” čija je “matična luka” Požega. Ova kompanija je osnovana u junu 2005. godine i do sada za nešto manje od 10 godina uspela  je da se postavi kao jedna vodeća kompanija koja se bavi proizvodnjom nameštaja. No, da ne bismo trčali pred rudu valja najpre pomenuti to da je ova kompanija za desetak godina uspela da svoj posao podigne na jako visok nivo. Reč je svakako o postupnom povećanju posla u oblasti proizvodnje stolica, barskih stolica i fotelja kao i ratanskog nameštaja. Kompanija je osnovana sa ciljem da sarađuje sa najvećim  ugostiteljskim objektima kao i radi snabdevanja domaćinstava opremom koja se tiče ove branše. Ono što Lipu odlikuje kao jednu od kompanija jeste to što iako je relativno mlada ima viziju da se ostvari na svim poljima. Organizovana je tako da su pogledi usresređeni na budućnost i usavršavanje iako se tradicije i istorije nikako ne odriču. Iskustvo je ono što kompaniju “Lipa” čini upravo takvom kakva je danas. Profit svakako potvrđuje trud pa se može reći da je “Lipa” kompanija koja je uznapredovala u poslednjim godinam, ako je suditi po parama koje se u toku godine “okrenu” u firmi. Želje i težnje ka uvek novim i originalnim idejnim rešenjima dovode do toga da se kvalitet proizvoda uspne na najveći nivo. Osim toga saradnja sa brojnim svetskim stručnjacima dovodi do toga da se savremeni dizajn uvrsti u redove ove kompanije. Kompanija realizuje svoje ciljeve što dodatno doprinosi razvoju njenih ideja. Osim toga cilj da se zadrži liderska pozicija takođe je jedan od vodećih i u tome se uvek uspeva. Dizajn enterijera određuje ponekad i potražnju što dovodi do pravljenja uvek novih modela. Kranji cilj je uspešan korisnik i zadovoljstvo korisnika. Firma uvek nastoji da među svojim korisnicima nađe objedinjeno ljudstvo koje je posmatra pre svega kao prijatelja i partnera a tek onda kao komercijalno udruženje.