Manhattan

Manhattan Kada govorimo o kompaniji Manhattan moramo imati u vidu da je reč o jednoj veoma ozbiljnoj kompaniji koja svoju proizvodnju svodi na neke od novih informacionih tehnologija, prenosnih medija i slično. Misija kompanije Manhattan je da se nametne na vodeću... Detaljnije
Manhattan

Robna marka: Manhattan

Manhattan

Kada govorimo o kompaniji Manhattan moramo imati u vidu da je reč o jednoj veoma ozbiljnoj kompaniji koja svoju proizvodnju svodi na neke od novih informacionih tehnologija, prenosnih medija i slično. Misija kompanije Manhattan je da se nametne na vodeću poziciju i postane globalni lider kada su u pitanju proizvodnja i distribucija komponenata za računare kao i dodataka za računare. Osim toga misija ove kompanije je i ta da se omogući prodavačima veća marža u njihovom poslovanju. Sledeći određene principe koji se nekako sami na kraju krajeva nameću Manhattan doprinosi ovoj primarnoj ideji i teži ka tome da se ostvari na polju onoga što zacrta. Veoma bitna stavka jeste potpuna predanost uspehu. To ne važi samo na globalnom planu već i u onim takozvanim mikrostrukturama jer se samo induktivnom metodom može postići potpuni uspeh. Rešenja i opcije koje se nude uvek su raznovrsne a samo je potrebno kanalisati one prave ideje i ostvariti ih. Aktivno razvijanje i promocija Manhattan kao brenda je takođe misija i princip što dovodi do toga da se Manhattan već može smatrati veoma rasprostranjenim brendom. Ažuriranje proizvoda, stalne inovacije i originalnosti dovode do toga da se poverenje u kupcima sve više budi. Osim toga takav odnos daje povratnu spregu Manhattan kompaniji te se i ona iz godine u godinu sve bolje snalazi sa ispunjavanjem podsvesnih i svesnih zahteva onih koji potražuju. Da bi se bolje shvatilo sve ono što Manhattan nudi možda valja zaviriti i u istoriju. Treba najpre reći da je kompanija Manhattan nastala još 1987. godine što je u pogledu na čitavu kompjutersku savremenu eru dosta rano. Za sve ovo vreme Manhattan je uspeo da izgradi pouzdani sistem i da konstantno teži ostvarenju misije. Kada se Manhattan pojavi sa izvesnim promenama nema više onih skeptika koji sumnjičavo ispituju proizvode. Reč je o brendu koji je navikao populaciju da se sa svakim novim proizvodom sve više i bolje kotira.