Media tech
Robna marka: Media tech
Media tech
Reč je o jednoj kompaniji koja se danas može smatrati gigantom Evropske unije, premda svoja individualna obeležja vuče upravo iz zemlje u kojoj je nastala. Da se ne bismo previše posvećivali tome koje je poreklo kompanije pomenućemo samo da je reč o poljskoj kompaniji koja se bavi proizvodnjom kompjutera i kompjuterske opreme a koja je nastala 1993. godina. Ove godine javio se i plan kojim će kompanija Media tech uspeti da se probije na čelo proizvodnje barem u Centralnoj Evropi za početak. Ipak, godinama kasnije kompanija Media tech se može pohvaliti rasprostranjenošću i u oblasti cele Evrope ali i Azije kao i Južne Amerike. Kompanija zapravo nema dugu istoriju ako uporedimo sa nekim drugim firmama iz drugačije branše. Kada je reč o kompjuterima onda je svakako ta 1993. godina iz ove perspektive jako daleko: Pošto su brojne promene od tada zahvatale tehniku nimalo ne čudi što je progres kompanije iz Poljske išao ubrzano. Na nešto je svakako uticala i svetska tehnička revolucija ali se mora ipak uzeti u obzir da su se sve promene na globalnom planu pratile u Media techu pa se na taj način i uklapalo u kalupe koje je nametala promena. Kompanija proizvodi razne efikasne proizvode i može se kazati da je upravo reč “efikasnost” ono što je sinonim za ovaj brend. Kompanija nastoji da proizvede funckionalne i kvalitetne proizvode koji će se prodavati po razumnim i prihvatljivim cenama. Glavna kancelarija svakako diktira proizvodnju ali se na mnogim mestima dopušta doza odstupanja ukoliko je to potrebno pa se tako Media tech održava već više od dve decenije. Poljska kompanija je kompanija koja je uspela da izgradi međusobno poverenje kada su kupci odnosno potrošači u pitanju i danas bere plodove svoga napornog prethodnog rada. Bilo kako bilo, kompanija je jedna od onih koja će sudeći po dosadašnjem uspehu imati dosta sreće i uspeha i u budućnosti.