National Geographic

National Geographic torbe i futrole za foto aparate National Geographic je kompanija koja je nastala još davnih godina devetnaestoga veka. Naime, priča o ovom brendu počinje u ono vreme kada je još bilo neizvesno u kom će se pravcu kretati razvoj... Detaljnije
National Geographic

Robna marka: National Geographic

National Geographic torbe i futrole za foto aparate

National Geographic je kompanija koja je nastala još davnih godina devetnaestoga veka. Naime, priča o ovom brendu počinje u ono vreme kada je još bilo neizvesno u kom će se pravcu kretati razvoj korporacije National Geographic. National Geographic je jedna od kompanija koja svakako nije fokusirana na proizvodnju i koja nije svoj primarni cilj videla u prodaji određenih proizvoda. Kompanija je nastala 1888. godine i to je prva kompanija koja je osnovana kao neprofitna naučna i edukativna institucija u svetu. Naravno, kapitalistički momenti koji su nastupili u narednim decenijama odnosno u narednom veku uspeli su da pomalo skrenu tok i da National Geographic usmere i ka proizvodnji i ka marketingu pa se ova kompanija prebacuje i na male ekrane u štampana izdanja ali i svoje suvenire počinje da otkriva onima koji poštuju National Geographic. Kompanija National Geographic je zapravo osnovana kao magazin i glavno predstavništvo ove kompanije najpre se bavilo promocijom fotografija sa arznih predela do kojih je bilo teško dopreti. Tako se National Geographic usmerio na mesta poput Tibeta ili sličnih egzotičnih destinacija. Ono što mi ovde imamo za zadatak da predstavimo nije samo National Geographic kroz koju prodje veliki broj para za razne projekte već i jedan poseban odeljak koji se bavi prodajom. Ono što Englezi nazivaju “equipments”  zapravo je domen proizvodnje ove institucije čija, opet ponavljamo, primarna funkcija nije to. Danas National Geographic nudi brojne naprave i kreacije koje se tiču istraživanja pa se mogu naći torbice za putovanja ili slične stavke. Logo National Geographic-a davaće uvek posebnu dimenziju proizvodu jer National Geographic nije samo kompanija ili korporacija već obrazovna institucija na kojoj su stasavale generacije. National Geographic ima i svoj poseban TV kanal koji je preveden na brojne jezike te se i u tome ogleda ozbilljnost koju nudi ova posebna firma, sa velikim šmekom i prebogatom tradicijom.