OdIgleDoLokomotive
Dobrodošli: neregistrovani
Pretraga
korpa

Kros trenažer AL-433E

Kros trenažer AL-433E

cena: 23.500,00 din
spacer
Kros trenažeri

STEPERI I KROS TRENAŽERI
Steperi i kros trenažeri su predviđeni isključivo za kućnu upotrebu. Idealna sprava za sticanje kondicije i topljenje masnih naslaga. Ako ste od onih koji ne vole preterano da treniraju, ili vam je dosadno da stalno menjate sprave onda su steperi i kros trenažeri idealna sprava za treninanje
za vas. Izrađena je od kvalitetnog materjala, koji obezbeđuje siguran trening. Pre svekog treninga trebate se obratiti lekaru kako bi utvrdili i obezbedili sebi siguran trening. Idealan je za sve one
koji žele da svoje telo i organizam dovedu u top formu. Pogodan je za sve uzraste, jer ne opterećuje preterano mišiće. Korišćenjem stepera i kros trenažera oslobodićete se glavobolje, umora, bolova u leđima, poboljšaćete metabolizam, izbaciti štetne materije, ukloniti masne naslage, celulit i bićete puni energije i pozitivne energije. Idealno bi bilo da kombinujete stepere i kros trenažere sa trakom za trčanje, tegovima, kosom klupom kako bi upotpunili i napravili jedan kvalitetan trening. Pored toga što se angažuju mišići nogu i zadnjice, angažuju se i mišići stomaka, ruku, i leđa. Osim toga steperi simuliraju penjanje ili kretanje uz stepenice što je idealno za sve one koji žele da im noge budu zategnute i čvrste, kao i zadnjica.Jedna od najvećih atributa kod žena jeste lepo oblikovana zadnjica. Recept glasi – da bi ste zategle svoju zadnjicu, trbušnjake i listove, lezite na leđa sa stopalima ravno na podu. Polako se dižite, grčeći mišiće dok se dižete sa poda. Isto to ponovite s jednom ispruženom nogom. Uradite po pet ponavljanja za svaku nogu. Ove vežbe vam služe kao dodatak uz kros trenažer, jer tako ćete postići najbolje rezultate.

5 NAČINA DA UBRZATE METABOLIZAM
Metabolizam ( brzina kojom sagorevate kalorije )zavisi od vaših godina, pola, čak i gena. Uz redovna vežbanja, mudru ishranu i unos tečnosti, moguće je ubzati ga. Mi vam otkrivamo 5 :

Sasecite unos masti
Masna hrana usporava sagorevanje kalorija u ćelijama. Izbegavajte je jer ćete sagoreti 16 odsto više kalorija za tri sata posle svakog obroka. Odaberite povrće, smanjite so, pređite na piletinu i pasulj umesto crvenog mesa. 

Pijte pametno
Vaše telo mora imati dovoljno tečnosti da bi vaš metabolizam sagorevao kalorije. Probajte da pijete vodu sa nekoliko kockica leda. , jer vaš organizam će je zagrejati i pomoći da sagorite kalorije. Neka vas ne grize savest zbog jutarnje kafice, jer je kofein stimulans, ubrzava metabolizam za pet odsto, dva sata pošto je popijete.

Ne izbegavajte san
Potrudite se da na spavanje odete oko 22 sata i ustanete što ranije. Nateraće vas da izbegavate kasne večere i ponoćne grickalice koje usporavaju metabolizam. Samo jedna neprospavana noć usporava sagorevanje kalorija od pet do 20 odsto narednog dana.
Ne izbegavajten ugljene hidrate
Oni proizvode glukozu koja je neophodna vašim ćelijama da bi normalno funkcionisale.
Umesto da ih izbegavate, unesite samo kvalitetne – braon pirinač, pšeničnu pastu, crni hleb. Začinjena hrana može biti dobra za srce, ubrzava metabolizam za 50 odsto tri sata posle unošenja.

Vežbajte
Aktivan trening uz dodavanje tegića ubrzava vaš metabolizam za 15 odsto, jer uvećava
mišićnu masu i sagoreva devet puta više kalorija nego masti. Tri minuta brzog pedaliranja na biciklu, ili kros trenažeru odličan je katalizator sagorevanja.Ako ste osoba koja ništa ne radi polovično i priželjkujete vitko telo bez naslaga i celulita onda je vreme da kupite stepere i kros
trenažere. 

Nemojte da čekate, već naručite kros trenažere na našem sajtu i trenirajte dok gledate televiziju, slušate omiljenu muziku ili čekate da se mlađi brat skloni sa kompjutera.Jer nema ničeg lepšeg od, zadovoljnih ljudi koji su zadovoljni svojim zdravim stilom zivota i koji odišu pozitivnom energijom i pucaju od zdravlja. Budite i vi deo zdrave zajednice i pokažite svojim
najmlađima da je dobro živeti i da stvarno važi ona parola '' U zdravom telu – zdrav duh ''.
spacer