OdIgleDoLokomotive
Dobrodošli: neregistrovani
Pretraga
korpa
spacer
spacer

Barbie

spacer
spacer
spacer
spacer spacer   spacer
spacer

Kostim balet Barbie

Kostim balet Barbie

cena: 2.449,00 din
Barbie Make Up set 5506L

Barbie Make Up set 5506L

cena: 2.999,00 din
Barbie Make Up set 5671

Barbie Make Up set 5671

cena: 2.999,00 din
Kuhinja 65cm BARBIE

Kuhinja 65cm BARBIE

cena: 2.490,00 din
Set za peglanje BARBIE

Set za peglanje BARBIE

cena: 5.200,00 din
prodato
Barbi lutka 571-7439

Barbi lutka 571-7439

cena: 1.299,00 din
prodato
Barbi lutka Balerina

Barbi lutka Balerina

cena: 1.539,00 din
prodato
Barbi lutka Zanimanja - Muzičarka

Barbi lutka Zanimanja - Muzičarka

cena: 1.999,00 din
prodato
Barbi lutka Zanimanja - Doktorka

Barbi lutka Zanimanja - Doktorka

cena: 1.999,00 din
prodato
Barbi lutka Zanimanja - Fudbalerka

Barbi lutka Zanimanja - Fudbalerka

cena: 1.999,00 din
prodato
Barbi lutka Zanimanja - Klizačica

Barbi lutka Zanimanja - Klizačica

cena: 1.999,00 din
prodato
Barbi lutka Zanimanja - Pekarka

Barbi lutka Zanimanja - Pekarka

cena: 1.999,00 din
prodato
Barbi lutka poslovna žena

Barbi lutka poslovna žena

cena: 1.999,00 din
 
spacer
Barbie

Robna marka: Barbie

BARBIE

Kada pomenemo ime Barbie ne postoji osoba, čak i one najmlađe koje već polako melje kompjuterska era, da se neće okrenuti i u duboko u sebi pomisliti “hej, pa ja znam šta je Barbi. Možda je čak i lično poznajem.” 

Barbi je ukratko rečeno lutka odnosno modna lutka koja je napravljena prvi put u Američkoj kompaniji Mattel Inc i koja je zapravo rođena i kao ideja i kao ostvarenje pedesetih godina. Prva barbi lutka je nastala 1959 godine i to u martu. Američka biznismenka tih vremena Rut Hendler je kreirala ovu lutku koristeći nemačku Bild Lilli lutku kao svoju inspiraciju. Barbi se kao brend odvojio uslovno gledano od Mattela jer je krenuo da živi svojim tokom nakon što je doživeo veoma veliku slavu i popularnost.  Pedeset godina se barbi pojavljuje kao modni detalj  i modna igračka a ne samo kao igračka za najmlađ. Barbie je dakle i više od igračke i više od lutke. 

Kada na ovu lutku gledamo iz perspektive onih najmlađih shvatićemo koliko je Barbie u stvari lutka slična mnogim drugim lutkama. Deca svakako ne prave velike razlike među lutkama pa bi svaku modnu lutku verovatno nazivali barbikama. Barbike su postale opšti naziv za sve slične lutke a kao konkurentna firma jedino se može pomenuti Bratz. 

Sve u svemu “barbi sindrom” je termin koji želi da opiše sve one osobe koje žele da po ugledu na ovu slavnu lutku dovedu i svoje fizičke osobine u pitanje. Želja mnogih da budu slični barbi lutki koja je postavila i modne standarde mnoge je čak odvela do anoreksije i raznih drugih bolesti . No vratimo se tome koliko je Barbie brend danas aktuelan. Svakako Barbie i danas predstavlja izuzetno poželjan i tražen brend koji je svoje korene pustio širom čitave planete Zemlje. . Iz Amerike je krenula “zaraza” pod imenom Barbie i danas Barbie nije samo lutka. 

Danas se pod pojmom Barbie podrazumeva i sva propratna oprema za održavanje ove lutke ali se proizvode i razni drugi predmeti i proizvodi koji nose ime ovog brenda. Snimani su i crtani filmovi a pravljene i video igre.
spacer
spacer
 
spacer