Cars Disney Pixar

O ovom bi se brendu moglo govoriti na vrlo specifičan način. Verovatno se pitate zbog čega smo takvog mišljenja. Ono što stoji kao “de facto” i neoboriva činjenica jeste da je ovo, od do sada pominjanih brendova jedan od najvećih... Detaljnije
Cars Disney Pixar

Robna marka: Cars Disney Pixar

Cars disney pixar

O ovom bi se brendu moglo govoriti na vrlo specifičan način. Verovatno se pitate zbog čega smo takvog mišljenja. Ono što stoji kao “de facto” i neoboriva činjenica jeste da je ovo, od do sada pominjanih brendova jedan od najvećih hibrida. Upravo je ovaj poseban brend onaj koji je nastao kao neshvatljivo “andrićevsko” čudo. Ujediniti nekoliko ne baš potpuno sličnih i žanrovski podudarnih brendova zvučalo je nemoguće. Ipak je Disney potvrdio da je i spoj ne spojivog moguć upravo kada se uključi jedno dugmence u svesti. A kako je Disney dosta i uradio na tome da mnogi odrasli uključe to dugmence ne čudi što je mašta dosegla i u svet tehnike  i proizvodnje. Dakle Cars Disney Pixar predstavlja hibrid koji je pod većinskim vlasništvom kompanije Disney pa ćemo govoriti samo kroz prizmu Disney kompanije a svakako pomenuti i ostale. Najpre Cars predstavlja jednu od onih omiljenih kompanija koja se bavi proizvodnjom automobila za decu i raznih drugih prevoznih sredstava poput bicikala, trotineta itd. Osim toga Cars pravi i makete automobila. Kada je da tako uslovno kažemo Disney umešao prste u sve ovo svi su mislili da će se roditi jedna papazjanija. Ipak, prvi rezultati nisu tako pokazali, već su naprotiv skrenuli pažnju da je reč o vrlo ozbiljnom projektu koji proniče u svest dece i ispunjava im podsvesne želje. Kombinacija brendova svakako se na izvestan način podredila Disney kompaniji bar kada je u pitanju prepoznatljivost brenda. Svakako da je deci od Pixara, Carsa i Disney najprepoznatiljiviji upravo poslednje pomenuti brend. Iz tog razloga možda je i došlo do ujedinjenja ako smaknemo sa uma kapitalističku filozofiju i novčane satisfakcije. Dakle, deci su obezbeđeni jako kvalitetni proizvodi jer se upravo sva tri brenda kotiraju veoma visoko. Ukoliko pogledamo malo dublje u suštinu videćemo da je zapravo spoj ove tri kompanije nešto što bi moglo da se očekuje i u daljim procesima jer se nastoji da se određene firme proširuju pa nam nimalo ne treba biti čudno to što se ujedinjuje “neujedinjivo”.