Electrolux

Electrolux mali kućni aparati Electrolux je kompanija koja se bavi proizvodnjom kućnih uređaja ali se nekako na području tržišta ipak izdvojila kao proizvođač usisivača. Dakle reč je o vrlo ozbiljnoj kompaniji koja svakako predstavlja lidera u proizvodnji kućnih uređaja. Osim toga... Detaljnije
Electrolux

Robna marka: Electrolux

Electrolux mali kućni aparati

Electrolux je kompanija koja se bavi proizvodnjom kućnih uređaja ali se nekako na području tržišta ipak izdvojila kao proizvođač usisivača. Dakle reč je o vrlo ozbiljnoj kompaniji koja svakako predstavlja lidera u proizvodnji kućnih uređaja. Osim toga Electrolux dominira i na području proizvodnje uređaja za profesionalnu upotrebu a tome u prilog ide čak 40 miliona različitih proizvoda koji se u toku godine prodaju u čak 150 zemalja. 

Electrolux je globalni  lider i zbog toga što čitavu karijeru posvećuje uvođenju inovacija kao i dobro promišljenom dizajniranju. Upravo zbog temeljnih istraživanja često se Electrolux postavlja veoma visoko. Potrošačima se odvajkada nudi samo kvalitet pa se zbog toga i ciljevi ove kompanije uvek kreću uzlaznom putanjom. 

Prouzvodni program Electroluxa čine hladnjaci, zamrzivači, mašine za pranje sudova i veša, usisivači, šporeti i u poslednje vreme klima uređaji. Sve pomenute uređaje možete naći na samom vrhu istražvianja i uvek su među vodećim kada se vrše ispitivanja kvaliteta. Što se tiče konkurencije ova kompanija stoji rame uz rame  sa AEG i Zanussi kompanijama. Ono što valja pomenuti kao statistički podatak koji je iz 2012. godine što je relativno nedavno jeste da je u toj godini vrednost prodaje Electroluxa bila oko 110 milijardi švedskih kruna. Ovo je uspelo da ostvarli čak 61.000 zaposlenih u sektoru proizvodnje ali i drugim sektorima kompanije Electrolux.

Vrlo je bitno reći i to da se dizajn ove kompanije uvek svodi na funkcionalnost pa se može govoriti o tome da je dizajn ove kompanije zapravo na prvom mestu i da se radi o filozofiji promišljenoga dizajna. Cilj je svakako zadovoljstvo kupaca te se vrlo često kupcima na raspolaganje stavlja i da sami kritikuju i predlažu što u mnogome uspeva da doprinese samoj kompaniji. Po rečima dizajnera ove kompanije, dizajn kupcu najpre mora da pobudi emociju i želju što je siguran put ka kupovini. Tek tada kvalitet dolazi na prvo mesto.