Everlast
Robna marka: Everlast
EVERLAST sportska oprema
O ovom se brendu zaista mnogo može govoriti. Bez obzira na to da li se neki brend favorizuje sam od sebe na Webu u privatnom životu ili na društvenim mrežama, ovaj brend je zaista jedan od onih koji se vrlo često pominju i koji dosta ulaže u sopstveni marketing. Pa, krenimo redom. Ime Everlast je sinonim za boks, ovo je kompanija koja je počela zapravo sa radom veoma davn.
Godina osnivanja ove kompanije je 1910 a mesto Bronx. U to vreme, kompaniju je osnovao sedamnaestogodišnji Jakob Golomb sin poznatog plivača. Everlast se najpre zalagao za pravljenje opreme za plivače. Sa ponosom je svojoj kompaniji dao ime Everlast koje se, pokazaće se kasnije i nametnulo kao ime za brend koji se sa ponosom nosi. Nakon nekoliko godina, u posleratnim godinama mladi borac po imenu Džek Dempsi je uveo u boks imena Golomba i Everlasta. U to vreme, može se reći na početku dvadesetih godina, Džek je nizao uspehe pa su se istovremeno nizali i uspesi Everlasta. Posebna se odeća dizajnirala samo za Dempsija koji je uspevao da na svojim plećima nosi i sopstveni ali i uspeh Everlasta.
Everlast je dakle sve vreme bio sinonim za uspeh. U oktobru dvehiljadite godine ovaj kultni brend je ušao u nešto širu kompaniju pa se sada nalazi u okviru Active Apparel Grupe. Everlast je jedna od onih kompanija koja je zastupljena širom sveta a gotovo sedamdeset zemalja može se pohvaliti ovim brendom. Od vremena nastanka, one 1910 pa sve do danas Everlast je uspeo da se probije na vodeće mesto u svetu kada je u pitanju dizajn i proizvodnja ali i licenciranje i marketing, bokserske i druge sportske opreme.
Zahvaljući šampionu Džeku Dempsiju može se reći da je Everlast započeo sa radom na veliko. Danas je Everlast često tražen brend i među onima koji nisu vrhunski profesionalci i sportisti. Nosi se kao robna marka koju promovišu i navijači. Sve u svemu, Everlast je defiinitivno jedan od onih brendova čije se ime i logo lako pamte.