MATRIX

Matrix Veliko je pitanje koliko se o kompaniji Matrix može govoriti nezavisno. Ne zbog toga što je ova kompanija neznačajna ili slično, već baš naprotiv. Kompanija je uspela da se kao veliki  potencijal integriše u jednu veću kompaniju koja je objedinila... Detaljnije
MATRIX

Robna marka: MATRIX

Matrix

Veliko je pitanje koliko se o kompaniji Matrix može govoriti nezavisno. Ne zbog toga što je ova kompanija neznačajna ili slično, već baš naprotiv. Kompanija je uspela da se kao veliki  potencijal integriše u jednu veću kompaniju koja je objedinila mnoga svetska imena a koja je zapravo i najstarija u poslu koji Matrix obavlja. Upravo iz ovoga razloga ne možemo mnogo govoriti o Matrixu jer je inkorporacijom u Blek and Deker kompaniju, Matrix izgubio na individualnosti ali svakako dobio na kvalitetu, promociju i profitu. Matrix je dakle kompanija koja se bavi proizvodnjom motornih testera i sličnih mašina koje funkcionišu na goriva ili električnu energiju. Matrix je svojim kvalitetom zapao za oko brojnim posmatračima iz kompanije Blek end Deker pa je i sam uspeo da se nakon određenih testova integriše u ovog velikog svetskog giganta. Kako je sada Matrix sastavni deo Black and Decker kompanije moraćemo najpre da se podsetimo koja je to zapravo kompanija. Ova kompanija je najveći proizvođač električnih alata i pribora i dosta je poznata po svom odeljku koji se bavi proizvodnjom električnih testera. Testere ovog tipa danas proizvodi Matrix koji se u okviru Black and Deckera na izvestan način nezavisno postavlja. Ipak postoji svakako više nego jasna granica između toga koliko sopstvenosti Matrix može da zadrži a koliko mu je nametnuto standardima koje Black and Decker poštuje. Moramo priznati da time što se Matrix stopio sa najvećim gigantom ova firma nije ništa izgubila. Matrix je zapravo samo dobio put koji će usmeravati njegovu proizvodnju na najpozitivniji način. Sa druge strane Black and Decker je uspeo da proširi svoje sektore proizvodnje pa se ovo može smatrati izvesnom vrstom industrijske simbioze čemu mnoge kompanije danas pribegavaju. Koliko je to proizvod svetske ekonomske krize a koliko želje za ujedinjenjem iz nekih drugih razloga ne može se odgovoriti sa stoprocentno tačnom tvrdnjom. Ipak, više je nego izvesno da postoje određene prednosti ovakvog poslovanja pa nimalo ne čudi što sve više kompanija ulazi u ovu vrstu „dilova“.