Namco Bandai
Robna marka: Namco Bandai
Namco Bandai
Svet igrica i video igrica je nešto što svaki dečji život ali i život odraslih ispunjava do krajnje pore i čini ga zanimljivim i bezbrižnim u moru svakodnevnih problema. Kompanije koje su preuzele vođstvo na svetskoj sceni kada je u pitanju proizvodnja igara se međusobno konkurentno takmiče ko će ponuditi bolji proizvod sa više originalnosti, inovacija i akcije. Jedna od kompanija koja se definitivno zalaže za bolji virtualni život jeste upravo Namco Bandai kompanija. Reč je naime o kompanijama koje pojedinačno nose imena spojena u nazivu Namco Bandari. Ove dve kompanije su udruživši svoja iskustva i svoje tradicije uspele da započnu misiju koja je bila gotovo pred gašenjem. Misija je zapravo zasnovana na večnoj inspiraciji ljudi širom sveta u potkrepljivanju mašte. Bandai Namco igrice su zapravo postale sastavni deo života mnogih ljudi te se uz EA Sports ili Neversoft ova kompanija kotiira veoma visoko. Težnja da se postave na visoku poziciju nije isključena nikada i oduvek se “grabilo” ka poziciji jedinstvenosti i ka svetskom vrhu. Ono što je filozofija kompanije jeste da je dvadeset prvi vek era spiritualnosti a da je igra jedini način da se održi čovelnost. Vrednosti koje ova kompanija neguje su u skladu sa normama savremenog društva i možda je upravo u tome ključ što je kompanija veoma dobro prihvaćena. Namco Bandai ima za zadatak da ispuni prazan prostor svima onima koji u svojoj dokonosti predstavljaju izvesnu opasnost po svet. Ispunjavanje slobodnog vremena na kreativan način je zapravo i put ka samospoznaji kao i put ka edukaciji. Igrice dakle nisu samo gubljenje vremena već i šansa da se nešto novo nauči i da se dopre do izvesne suštine. Osim toga igrice svakako imaju mogućnost aktiviranja endorfina, hormona sreće pa se Namco Bandai uključuje direktno u povećanje srećnosti na planeti. Zabava i satisfakcija druga su dva cilja koja se postižu čak i nenadano.