Picard
O ovom nemačkom brendu možemo govoriti iz raznih perspektiva. Koliko je dobar to svakako mogu posvedočiti nekolike generacije jer je tradicija utkana u svaku od njegovih kreacija. Kompanija je osnovana nekada kao izvesna Picard kompanija koja je danas deoFeedbag Accessories... Detaljnije
1 - 6 od 6
1 - 6 od 6
Robna marka: Picard
Picard
O ovom nemačkom brendu možemo govoriti iz raznih perspektiva. Koliko je dobar to svakako mogu posvedočiti nekolike generacije jer je tradicija utkana u svaku od njegovih kreacija. Kompanija je osnovana nekada kao izvesna Picard kompanija koja je danas deoFeedbag Accessories kompanije. Ukoliko tražimo pravi razlog da tradiciju opravdamo možda je pravo vreme da kažemo da je Picard osnovan daleke 1928. godine i da je za skoro devet decenija uspeo da se izbori za jednu od liderskih pozicija kada je u pitanju proizvodnja modnih detalja od kože. Najpre se Picard bazira na izradu torbi i kaiševa. Picard je smešten u Obershausenu u Nemačkoj a daleke 1928. godine više je ličio na zanatsku radionicu nego li na preduzeće ili kompaniju. Danas svakako Picard prati ali ponegde i diktira modne trendove. Ime Picard kompanija je dobila po Thomasu Picardu i Georgu Picardu koji se smatraju osnivačima ove vrlo inspirativne firme. Vrlo je važno napomenuti da je Picard jedna od onih kompanija koja izuzetno mnogo snage daje da se kreacije ne ponavljaju te se može smatrati da je inovacija glavna reč koja ih opisuje. Svakako možemo govoriti o Picardu kao dobrom području za ostvarenje modnih dizajnera. Dok se na kaiševe troši energija kako u svetu ideja tako i u svetu ostvarenja, torbe već imaju svoj put ka srcima potrošača. Galanterija od kože je svakako oduvek bila cenjena i oduvek su ljudi težili da se što bolje ostvare na planu mode upravo uz pomoć kože. Kako koža do sada nikada nije iščezla iz modnih trendova tako možemo govoriti da je Picard uspeo da na jedan poseban način izgradi večnu karijeru. No, da ne malerišemo, reći ćemo samo još to da je Picard brend koji ukoliko nastavi istim tempom ima zagarantovanu sigurnu budućnost. Nama ostaje da im držimo palčeve jer su proizvodi ove kompanije mnogo vredniji nego što im cena saopštava.