Kiddieland

Kiddieland toys je kompanija koja je osnovana još pre petnaestak godina odnosno 1998. godine a osnovao je Mr. Kenneth čiji je otac kospodim Viktor Lo bio praktično osnivač Hong Kong centra igračaka iz šezdesetih godina dvadesetoga veka. Viktor je imao... Detaljnije
Kiddieland

Robna marka: Kiddieland

Kiddieland

Kiddieland toys je kompanija koja je osnovana još pre petnaestak godina odnosno 1998. godine a osnovao je Mr. Kenneth čiji je otac kospodim Viktor Lo bio praktično osnivač Hong Kong centra igračaka iz šezdesetih godina dvadesetoga veka. Viktor je imao izuzetno veliko iskustvo u proizvodnji i prodaji igračaka koje je sticao godinama pa se njegova odluka da sa sinom produžio posao može razuemti. Osim toga ulaganja koja je pružao Hong Kong centru vratila su mu se možda i duplo pa je i sama zarada bila na neki način cilj. Hong Kong Toy centar je izrodio mlađu kopmaniju Kiddieland isto onako kako je i sam Kenet došao na svet od gospodina Viktora. Kiddieland je kompanija koja već godinama ulaže u kvalitet i u sve ono što treba da jednu igračku čini adekvatnim priborom za odrastanje ili za održavanje dečačkog duha. Kada bismo došli do toga da moramo porediti Kiddieland sa svojim pretkom Hong Kong centrom onda svakako možemo uočiti brojne sličnosti koje su svakako usled napredovanja tehnologije dovele do toga da se Kiddieland malčice izdvaja od Hong Kong toy centra. Sve u svemu imamo u vidu da su ove dve kompanije gotovo iste jer rastu iz istog korena.Kiddieland nije toliko stara kompanija pa se ne može govoriti o bog zna kakvoj tradiciji ako ne uzmemo u kontekst i samu Hong Kong kompaniju ali svakako valja imati na umu da je reputacija koju već deceniju i po stiče Kiddieland veoma uzlazna. To najpre zbog toga što kompanija Kiddieland veruje u uspeh koji se na neki način i ostvaruje o čemu zapravo svedoči i novac koji nije sam sebi cilj ali koji svakako može biti dobar pokazatelj napredovanja proizvodnje i prodaje igračaka. Saradnja sa Disney kompanijom takođe je otvorila brojna vrata Kiddieland korporaciji pa se i biznis okrenuo ka čitavom svetskom tržištu. Najpre se tu misli na prodaju u Sjedinjenim Američkim Državama ali i na sve države širom Evrope.